بهترین راه برای یافتن یک شرکت یدک کش در نزدیکی شما

جمعه 6 اسفند 1400
22:21
سحر رستمی

آیا می توانم با کسی تماس بگیرم تا لاستیک پنچر شده ام را عوض کند؟

خیلی آزاردهنده است که با لاستیک پنچر شده در کنار جاده بمانیم. اما این اغلب اتفاق می افتد، به خصوص جایی که من از آنجا هستم. زمستان ها در جاده های ما وحشتناک است و پس از هر آب شدن چاله ها ایجاد می کند. و می دانید چاله ها باعث چه چیزی می شوند؟ بله، لاستیک پنچر شده! در واقع، طبق گزارش Carfax.com، هفت راننده در هر ثانیه دچار پنچری لاستیک می‌شوند. اگر این اتفاق برای شما بیفتد، ممکن است از خود بپرسید: "آیا می توانم با کسی تماس بگیرم تا لاستیک پنچر شده ام را عوض کند ؟"

آیا می توانم با کسی تماس بگیرم تا لاستیک پنچر شده ام را عوض کند؟

گیر افتادن در کنار جاده با لاستیک پنچر شده می تواند خطرناک باشد. بین شرایط آب و هوایی شدید و ترافیک، همیشه این خطر وجود دارد که وسیله نقلیه دیگری با خودروی شما برخورد کند. بنابراین، توصیه ما این است که هر چه سریعتر با یک نفر تماس بگیرید تا لاستیک پنچر شده خود را تعمیر کند. اگر راننده جدیدی هستید که هرگز پنچر شدن لاستیک را تجربه نکرده اید، یا فقط به یک دوره آموزشی نیاز دارید، این مقاله تمام آنچه را که برای بازگرداندن سریع شما به جاده نیاز دارید به شما می گوید. اول از همه، ما به شما می گوییم که در صورت آپارتمان با چه کسی تماس بگیرید. ما به این خواهیم پرداخت که هزینه کمک های کنار جاده ای چقدر است. و ما به برخی از سؤالات پاسخ خواهیم داد که آیا تماس مستقیم با پلیس خوب است یا برای پنچر شدن لاستیک با 911 تماس بگیرید. و در آخر، ما به شما می گوییم که اگر یک آپارتمان دارید و یدکی ندارید، چه کاری انجام دهید. پس برای سوار شدن همراه باشید زیرا ما به تمام سوالات پنچر شدن شما پاسخ می دهیم!

(در خانه با لاستیک پنچر گیر کرده اید؟ این مقاله را در مورد نحوه تعمیر لاستیک پنچر در خانه بررسی کنید!)


وقتی لاستیک پنچر شد با چه کسی تماس بگیرید؟

اگر برنامه امداد جاده ای دارید، ابتدا باید با آنها تماس بگیرید. اگر برنامه پیش پرداخت کمک های جاده ای دارید، ایده خوبی است که اطلاعات عضویت خود را در تلفن خود ذخیره کنید. اما، اگر این کار را نکنید، دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. بسیاری از خدمات درخواستی و ارائه دهندگان مستقل وجود دارند که برای کمک به شما نیازی به خدمات کامیون یدک کش ندارند.

در اینجا چند راه دیگر برای کمک گرفتن وجود دارد.

  1. اگر در شرایط اضطراری واقعی هستید، در تماس با 911 تردید نکنید.
  2. از برنامه Mach1 Services برای دسترسی به بخش پلیس محلی غیر اضطراری استفاده کنید.
  3. پشت گواهینامه رانندگی خود را برای کمک های جاده ای ارائه شده توسط دولت بررسی کنید.
  4. Google برای کمک با استفاده از جستجویی مانند: «سرویس تایر اضطراری».
  5. از برنامه Mach1 برای پیدا کردن نزدیکترین ارائه دهنده به خود با قیمت های بازار منصفانه استفاده کنید

هزینه امداد جاده ای برای تعویض لاستیک چقدر است؟

طرح های امداد جاده ای تعویض لاستیک «رایگان» را ارائه می دهند. بسیاری از طرح ها از حدود 52 تا 119 دلار برای هر وسیله نقلیه متغیر است. اما بسیاری از اوقات، هزینه اضافی برای خدمات وجود دارد. حتماً چاپ ریز را بررسی کنید زیرا ممکن است فقط مایل های زیادی یا خدمات خاصی به شما اختصاص داده شود. من شخصاً یک برنامه 9 دلاری در ماه داشتم و هنوز باید چهار ساعت برای کمک منتظر می ماندم و هنوز هم در پایان آن صورتحساب دریافت می کردم. به یاد داشته باشید، در هر صورت، شما همچنان باید لاستیک آسیب دیده را تعمیر یا تعویض کنید، بنابراین این هزینه دیگری خواهد بود. فقط مطمئن شوید که طرح کمک های کنار جاده ای خود را بررسی کرده اید زیرا ممکن است واجد شرایط بازپرداخت هزینه تعمیر لاستیک باشند.

همچنین گزینه های درخواستی مانند Mach1 وجود دارد که قیمت گذاری را با قیمت های بازار منصفانه و عضویت رایگان ارائه می دهد. قیمت آنها برای سرویس تایر پنچر از 55 تا 70 دلار متغیر است و فقط در صورت نیاز پرداخت می شود.

آیا نمی خواهید با یک لاستیک پنچر شده بانک را بشکنید؟ نحوه تعویض لاستیک پنچر را اینجا بیاموزید !

آیا می توانید برای تعویض لاستیک با پلیس تماس بگیرید؟

بله، این می تواند ایده خوبی باشد که با پلیس تماس بگیرید تا در مورد پنچر شدن لاستیک به شما کمک کند، به خصوص اگر در یک منطقه ناآشنا و احتمالاً خطرناک هستید، یا اگر اتومبیل شما مانع از عبور و مرور شده است. پلیس می‌تواند دور خودروی شما فلر بزند تا سایر رانندگان آن را ببینند و خوشبختانه برای تعویض لاستیک آموزش دیده‌اند. اگر به کمک پلیس نیاز دارید اما اضطراری نیست، می‌توانید از برنامه Mach1 برای تماس با بخش پلیس محلی غیر اضطراری استفاده کنید.

آیا می توانید برای پنچر شدن لاستیک با 911 تماس بگیرید؟

65 درصد از تماس های 911 مربوط به امداد جاده ای است. همه این افراد شرایط اضطراری واقعی ندارند. اگر واقعاً در شرایط اضطراری هستید، در کنار جاده با لاستیک پنچر گیر کرده اید، هرگز نباید در تماس با 911 تردید کنید. اما اگر در موقعیت امنی هستید، ممکن است بخواهید همان طور که می خواهید، ارائه دهنده کمک های کنار جاده ای خود را تهیه کنید. باید به ارائه دهنده پول پرداخت کنید تا پلیس شما را پیدا کند. اگر لازم است با 911 تماس بگیرید، پلیس با شما منتظر می ماند تا یک کامیون یدک کش یا کمک های دیگر برسد.

چگونه می توانم کمک دولتی پنچر شدن تایر دریافت کنم؟

بسیاری از ایالت ها برنامه های خود را برای کمک به نجات رانندگان سرگردان دارند. ساده ترین راه برای فهمیدن اینکه ایالت شما دارای چنین چیزی است این است که پشت کارت گواهینامه رانندگی خود را بررسی کنید. اگر ایالت شما برنامه ای داشته باشد، اطلاعات تماس در گواهینامه رانندگی شما وجود دارد. بسیاری از اوقات این برنامه ها به شما کمک می کنند تا کمک های کنار جاده ای را دریافت کنید. آنها برای شما با پلیس تماس می گیرند و سپس پلیس با ارائه دهنده کمک های کنار جاده ای محلی خود تماس می گیرد . اگر علاقه ای به انجام تحقیقات خود برای دریافت کمک ندارید، این می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. به خاطر داشته باشید که شما مسئول فاکتور هر ارائه دهنده ای هستید که پلیس برای شما پیدا کند.

چگونه می توانم ارائه دهنده امداد کنار جاده ای خود را برای لاستیک پنچر شده خود پیدا کنم؟

انجام تحقیقات موتورهای جستجو گزینه های زیادی را برای ارائه دهندگان کمک های کنار جاده ای در اختیار شما قرار می دهد. می‌توانید از جستجوهایی مانند «کمک جاده‌ای» یا «کمک خرابی» استفاده کنید. اگر این مسیر را طی کنید، باید ایمنی را در نظر بگیرید زیرا بسیاری از شرکت‌ها ارائه‌دهندگان خود را بررسی نمی‌کنند. همچنین می خواهید در مورد هزینه های پنهان و هزینه های اولیه بپرسید. اطمینان حاصل کنید که آیا آنها واقعاً می توانند بلافاصله به شما کمک کنند، همانطور که ارائه دهندگان تماس ها را "پشته" می کنند. این بدان معناست که آنها کار شما را می‌پذیرند، اما تا زمانی که ابتدا کارهای دیگر را تمام نکنند، به شما کمک نمی‌کنند.

راه جدید برای دریافت کمک های جاده ای.

روزهایی که باید تماس بگیرید و منتظر بمانید تا زمانی که یک دیسپاچر شما را امداد جاده ای بیابد به پایان رسیده است. با استفاده از فناوری ساخت Mach1 ، شرکت‌ها اکنون کمک‌های کنار جاده‌ای بر حسب تقاضا ارائه می‌کنند. شما حتی می توانید خدمات تحویل سوخت دریافت کنید ! این مدل پرداخت در صورت تمایل باعث صرفه جویی در پول بیشتر افراد می شود زیرا به ندرت نیاز به استفاده از عضویت های پولی خود دارند. نیازی نیست به کسی زنگ بزنی شما به سادگی برنامه تلفن Mach1 را باز کرده و سرویس مورد نیاز خود را انتخاب کنید. سیستم دیسپاچینگ خودکار شما را نزدیک‌ترین ارائه‌دهنده خدمات می‌بیند و در زمان واقعی برای شما ارسال می‌شوند. حتی می توانید بدون نیاز به نماینده مرکز تماس مستقیماً آنها را ردیابی کرده و با آنها تماس بگیرید. بنابراین در حالی که روش های قدیمی دریافت کمک های کنار جاده ای هنوز وجود دارد، ممکن است بخواهید این مدل جدید را برای صرفه جویی در زمان و هزینه در نظر بگیرید.

هزینه تعویض لاستیک پنچر به تنهایی چقدر است؟

اگر می خواهید لاستیک خود را عوض کنید، به چند مورد نیاز دارید. قبل از انجام این کار، باید مطمئن شوید که در مکانی امن و دور از ترافیک یا سایر خطرات قرار دارید. در اینجا یک لیست سریع از آنچه شما باید در دست داشته باشید آمده است. مطمئن شوید که جک دارید، در صورت امکان جک کفی بهترین است. شما همچنین به یک آچار کشی نیاز دارید و اگر قفل چرخ دارید، به کلیدهایی برای باز کردن قفل آنها، چراغ های ایمنی یا فلاشرها و البته تایر زاپاس خود نیاز دارید. قبل از سوار کردن وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنید که یدکی به درستی باد شده است. و به یاد داشته باشید، همه خودروها دیگر با لوازم یدکی عرضه نمی شوند، بنابراین ممکن است بخواهید روی لاستیک های run-flat سرمایه گذاری کنید. این زمان دیگری است که باید برای کمک با پلیس غیر اورژانس محلی خود تماس بگیرید. اگر وسیله یدکی ندارید، به یک کامیون یدک‌کش نیاز دارید تا وسیله نقلیه خود را به یک لاستیک‌فروشی محلی ببرید.

اگر می خواهید لاستیک خود را عوض کنید، لیست قیمت همه چیزهایی که نیاز دارید در اینجا آمده است:

جک ماشین الکتریکی 75.99 دلار

کیت تعمیر شامل کمپرسور هوا، کابل های جامپر، میله های برق و سایر موارد ایمنی 88.97 دلار

آچار لنگه 13.99 دلار

(بهترین کیت های تعمیر لاستیک صاف را در این مقاله شیرین بررسی کنید!)

اگر یک آپارتمان داشته باشید و یدکی نداشته باشید چه می کنید؟

اگر لاستیک زاپاس ندارید، می‌توانید خودتان آن را تعمیر کنید. اما من این را توصیه نمی کنم. تلاش برای تعمیر ماشین خود در کنار جاده می تواند بسیار خطرناک باشد. همانطور که در بالا صحبت کردیم، بهترین شرط شما این است که از یک شرکت اختصاصی مانند Mach1 یا شرکت دیگری که قبلاً طرحی را خریداری کرده است، یا از یک کامیون یدک‌کش، ایالت، پلیس محلی یا 911 برای کمک در کنار جاده تماس بگیرید. انجام این کار مفید است. تحقیق شما در مورد نحوه کار یک کامیون یدک‌کش قبل از اینکه به آن سفر طولانی رانندگی بروید. در مورد روش ایده آل خود برای کمک گرفتن تصمیم بگیرید و برای اجرای آن برنامه آماده باشید. و لطفاً قبل از رفتن به جاده مطمئن شوید که تلفن همراه شما کاملاً شارژ شده است.

آماده شوید و ایمن بمانید.

خوب، حالا می دانید اگر لاستیک پنچر شد و در کنار جاده گیر کردید، چه باید بکنید. اگر به کمک نیاز دارید، چند گزینه به شما ارائه کرده ایم. ما همچنین قیمت گذاری کرده ایم که هزینه کمک های کنار جاده ای چقدر است. و گزینه های جدید درخواستی و خودکار را به سرعت برای شما به ارمغان آورد. از جاده و سفرهای ایمن لذت ببرید.

برچسب ها:
پنچر شدن لاستیک , کمک پنچر شدن لاستیک , امداد کنار جاده ای , کمک امداد کنار جاده ای

[ بازدید : 67 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به امداد خودرو 24 ساعت کرج است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]